• امروز شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶
  • اطلاعات مهم و مفید در خصوص لنت ترمز

    برند جدید مکس

    لنت پارس

    فرستادن به ایمیل چاپ مشاهده در قالب PDF

    لنت ترمز پارس

     

     

     

     

    درباره مجتمع کارخانجات تولیدی صنعتی لنت پارس

    مجتمع کارخانجات تولیدی صنعتی لنت پارس، به مساحت 000‚100 متر مربع و ظرفیت بالقوه تولید بالغ بر 000‚000‚40 قطعه انواع قطعات اصطکاکی در سال و تنوع محصول گسترده، بعنوان بزرگترین کارخانه تولید لنت ترمز در خاورمیانه شناخته میشود.

    این مجموعه، بابیش از 35 سال تجربه تولید و بهره گیری از فن آوری روز و تکنولوژی و ماشین آلات تمام اتوماتیک و تأمین مرغوب ترین مواد اولیه از منابع معتبر جهانی و همچنین تبادل اطلاعات و ارتباط نزدیک و مستمر با منابع تولید علم و تحقیق و توسعه بین المللی، محصولات خود را در بالاترین سطح کیفی تولید و عرضه مینماید و سالهاست که به عنوان واحد کیفی نمونه ازسوی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و وزارت محترم صنایع معرفی شده است. تولیدات این مجتمع شامل انواع لنت ترمز دیسکی و کفشکی مناسب خودروهای سواری، کامیون و کامیونت، واگنهای ریلی، باری ومسافری به خصوص مترو، ماشین آلات صنعتی، راه سازی وحفاری می باشد.


    ویژگیهای محصولات شرکت لنت ترمز پارس

    ·      استفاده از فرمولاسیون و تکنولوژی پیشرفته

    ·      ترمزگیری سریع و به موقع متناسب با شتاب خودرو و وضعیت جاده

    ·      عمر مفیدطولانی

    ·      سازگار با محیط زیست

    ·      عدم خوردگی دیسک چرخ

    ·      مقاوم دردشوارترین شرایط اقلیمی

    محصولات لنت پارس

    -لنت ترمز خودروهای سواری

    -لنت ترمز خودروهای سنگین

    -لنت ترمز واگنهای ریلی

    -لنت ترمز ماشینهای کشاورزی و راه سازی

    -لنت ترمز های خاص و سفارشی برای ماشین های صنعتی و انواع جرثقیل


    شرکت تولیدی صنعتی لنت پارس

    1360: شروع به ساخت فاز اول کارخانه لنت پارس درشهرستان کاشان

    1362: آغاز فعالیت شرکت تولیدی و صنعتی لنت پارس با بهره گیری از تکنولوژی و ماشین آلات کانادایی

    1364: تولید اولین لنت ترمزهای دیسکی جهت خودروهای موجود در بازار ایران

    1365: دریافت پروانه بهره برداری از وزارت محترم صنایع

    1366: اخذ گواهینامه استاندارد 586 از موسسه محترم استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

    1366: شکل گیری دپارتمان R&D و تجهیز آزمایشگاه

    1367: اجرای استراتژی تنوع و توسعه تولید لنت ترمز دیسکی بیش از 500 نوع خودروی سبک و سنگین

    1369: ورود به بازار کشورهای همسایه

    1370: حذف کامل مواد آلاینده از فرمولاسیون و معرفی بعنوان نخستین تولید کننده لنت ترمز فاقد آزبست در ایران

    1371: آغاز تحقیق وتوسعه جهت تولید قطعات اصطکاکی واگن های ریلی

    1372: عقد اولین قرارداد تولید لنت ترمز واگن های باری

    1373: اخذ گواهینامه مدیریت تضمین کیفیت (ISO 9002) از موسسهSGS سوئیس

    1374: تایید صلاحیت و اکرودیت آزمایشگاه از سوی موسسه استاندارد ایران

    1377: عقد اولین قرارداد لنت ترمز قطارهای مسافری

    1378: اخذ گواهینامه مدیریت محیط زیست ISO 14001 بعنوان اولین تولید کننده لنت ترمز فاقد آزبست در ایران ازموسسه SGS

    1379: ارتقاء تکنولوژی با ماشین آلات مدرن تمام اتوماتیک اتریشی وآلمانی

    1379: راه اندازی خط تولید لنت ترمزهای کاسه ای-کفشکی

    1381: اخذ گواهینامه مدیریت تضمین کیفیت براساس QS 9000 ازشرکت RWTUV آلمان

    1382: معرفی وتقدیر به عنوان واحد کیفی نمونه کشوری ازسوی موسسه استاندارد وتحقیقات صنعتی ایران

    1384: استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس ISO/IEC 17025

    1385: انعقاد اولین قرارداد تولید لنت ترمز مترو در ایران

    1385: دریافت گواهینامه های مدیریت کیفیت ISO 9001 و ISO-TS 16949از موسسه DQS آلمان

    1386: افتتاح کارخانه جدید ( کویر کاشان ) به عنوان تولیدکننده لنت ترمز OEM

    1387: اخذ تأییدیه وگواهی کیفی براساس استاندارد اروپایی ECE R90 از موسسه TUV آلمان و دریافت علامت E1 از موسسه حمل ونقل و ترافیک آلمان

    1388: اخذ تأییدیه مدیریت کیفیت ISO TS 16949 از موسسه DQS آلمان

    1390: افتتاح فاز دوم تولید لنت ترمز بدون آزبست کفشکی

    1390: دریافت گواهینامه تایید صلاحیت بر اساس استاندارد ISO/IEC 17025 از نظام تایید صلاحیت ایران (IAS) برای آزمایشگاه اکردیته شرکت لنت پارس

    1391: تمدید گواهینامه های مدیریت کیفیت ISO 9001 و ISO-TS 16949از موسسه DQS آلمان

    منبع:http://www.parslent.com


    برچسب ها:     نام تجاری لنت پارس
    آخرین مقالات

    افزودن نظر


    کد امنیتی
    تصویر جدید

    ترمز ABS

    ترمز ABSچيست ؟ ترمز ABSچيست؟ در خودروهايي كه فاقد ترمز ABSمي باشند وقتي راننده پاي خود را روي پدال ترمز بطور ناگهاني فشار دهد در صورتي كه جاده لغزنده باشد خودرو ت...
    عملكرد سيستم ترمز ABS و فعال كننده عملكرد سيستم ترمز ABS و فعال كننده الف)- حسگرهاي سرعت با تشخيص سرعت چرخها اطلاعات لازم را به شكل سيگنال به ECUترمز ABSارسال مي كنند ب)- ECUبا محاسباتي دقي...
    حسگرهاي سرعت چرخ حسگرهاي سرعت چرخ حسگرهاي سرعت چرخ هاي عقب و جلو شامل اهن رباي دائم و كوئل و هسته است دنده هايي كه دور تا دور روتور قرار گرفته اند هنگام چرخش روتور ولتا...
    اجزاي سيستم ترمز ABS اجزاي سيستم ترمز ABS الف)- واحد كنترل الكترونيكي يا ECU ب)- واحد كنترل هيدروليكي يا HCU پ )-پمپ ت)- سيلندر اصلي ه )-سلونوئيدها د)- انبارها اكومولاتوره...
    انواع سيستم هاي ترمز ABS انواع سيستم هاي ترمز ABS شركت هاي خودروسازي جهان از سيستم هاي ترمز ABSمختلفي بر روي خودروهيشان استفاده مي كنند كه اصولا كار و كليات سيستم هاي ABSرا دارا ...

    لنت و ترمز سرامیکی

    تاریخچه لنت و ترمز سرامیکی تاریخچه ترمز سرامیکی(به انگلیسی: Ceramic Brake) برای اولین بار در اوایل ۱۹۹۰ ظهور پیدا کرد . بعضی از تولید کنندگانِ وسایل نقلیه شروع به استفاده از لنت هایِ سرا...
    ساختار لنت و ترمز سرامیکی ساختار صفحات دیسک سرامیکی براحتی قادر به انجام وظایف خود تا دمای ۸۰۰ درجه سانتیگراد می باشندواین به لطف پروسه عمل آوری الیاف کربن است که قبلاً در اتومب...
    تحقیقات و آزمایش‌ها لنت و ترمز سرامیکی تحقیقات و آزمایش‌ها دیسک‌های ترمز سرامیکی برای اطلمینان از استحکام و پایداری تحت سخت‌ترین و دقیق‌ترین آزمایش‌ها قرار گرفته اند، در یکی از این آزمای...
    مقایسه ترمز سرامیکی و فلزی مقایسه ترمز سرامیکی و فلزی کی ازتفاوتهای اصلی بینِ موادِ سرامیکی و ترمز نیمه فلزی این است که لنت‌های سرامیکی الیافِ استیل ندارند . استیل ایجاد مقاومت ک...
    نقش ترمزهای سرامیکی نقش ترمزهای سرامیکی لنت‌های سرامیکی را می‌توان روی هر وسیله نقلیه که از ابتدا با لنت‌های سرامیکی OEM تجهیز شده اند یا وسایلی که با NAO بهره شده اند، نصب ...

    انواع لنت ترمز

    لنت های سرامیک لنت های سرامیک :  همه ما خواهان لنت های بی سرو صدا هستیم ، از آنجایی که سیستم طراحی ترمزهای خودروهای جدید به سمت کوچک کردن مجموعه کلیپر و لنت پیش میرود ( مح...
    نیمه متالیک ها- SemiMetallic نیمه متالیک ها :: SemiMetallic :  متداولترین نوع لنتهای ترمز مورد استفاده در خودروهای جاده ایی لنت های نیمه متالیک میباشد . 60 % خودروهای امروزی به صورت استاندار...
    لنت های کم متال Low Metal لنت های کم متال :Low Metal:  درلنت های کم متال در حدود % 20 وزن لنت را فلزات مانند آهن و استیل تشکیل می دهند و قسمت اعظم لنت الیاف و مواد ارگانیک و غیر ارگانیک موج...
    لنت های بدون آزبست ارگانیک NAO لنت های بدون آزبست ارگانیک NAO : Nou Aspestos Organic  در ساخت آنها از انواع الیاف مصنوعی شیشه ، الیاف آرامید ( الیافی که جایگزین آزبست شده و در صنایع فضایی و نظامی ک...
    لنت های زینتری Sintered Brake Pads لنت های زینتری : Sintered Brake Pads :  این لنت ها از ذرات استیل و الیاف کامپوزیتی استفاده می شود و بیشتر برای مقاصد Offroad ، مسابقه و هواپیما مناسب می باشد . در صورت اس...

    درباره ترمز

    ترمز چیست ترمز قسمتی از سیستم ترمز وسایل نقلیه‌است که با به وجود آوردن اصطکاک با کاسه ترمز باعث شتاب منفی در خودرو می‌شود. قدرت این سیستم معمولاً ۱۰ برابر قدرت موت...
    تاریخچه لنت ترمز تاریخچه لنت ترمز در سال ۱۹۰۲ توسط فردریک لنکستر اختراع شد.در قدیم لنت از ترکیب پنبه نسوز و سیمهای مسی و تارهای روی که به طور گشاد و شل بافته شده‌اند تشکی...
    مواد تشکیل دهنده لنت فلزی مواد تشکیل دهنده لنت فلزی لنت فلزی شامل ۱۵ الی ۲۰(در بعضی از لنت بیش از 300 نوع مواد مختلف استفاده می گرددبرای مثال لنت ترمز تکستارtextar) نوع ماده مختلف می...
    تستهای لنت ترمز تستهای لنت کلیه تستهای لنت بر اساس استاندارد ۵۸۶ ملی ایران انجام می‌شود. که شامل تست سایش – تست برش – تست چسبندگی – و تست سختی می‌باشد. سختی لنت باید بی...
    پروسه تولید لنت پروسه تولید لنت در کل تولید لنت ترمز دو پروسه عمده را طی می‌کند: ساخت کفشک ساخت خود لنت